چرا به ریموو تاتو نیاز داریم؟

دلایل احساس نیاز به ریموو تاتو

با توجه به گسترش روز افزون تاتو و میکرو، نیاز به ریموو تاتو نیز افزایش پیدا میکند .

نیاز به ریموو تاتو دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد .

1- نارضایتی از طرح یا رنگ تاتو

عده زیادی از کسانی که درخواست کننده تاتو هستند با مراجعه به مراکز نا معتبر یا مبتدی ، بلافاصله از تاتو خود ابراز نارضایتی دارند که قصد دارند آن را از بین ببرند. این افراد بیشتر به دنبال روش های خانگی برای پاک کردن تاتوی خود هستند .

در صورتی که روش های خانگی نمی توانند به طور قطع و کامل تاتو را از بین ببرد و همچنین عوارض بسیاری دارند . بهترین روش برای تاتوی این مراجعه کننده ها روش ریموو اورژانسی است .

2- تغییر سلیقه یا قدیمی شدن تاتو و تمایل به دریافت سبک های جدید میکرو

از آنجایی که در سالهای اخیر سبک های جدید و طبیعی تر میکرو به خصوص برای ابرو ابداع شده است ، کسانی که تاتو قدیمی دارند در صورتی که رنگ تاتوی قدیمی پر رنگ یا با تراکم زیاد باشد ، مجبور به پاک کردن تاتوی قبلی هستند تا بتوانند سبک های جدید را انجام دهند . برای این افراد در صورتی که پوست خیلی خشک و حساس نداشته باشند بهترین گزینه استفاده از ریموور های قلیایی است تا در کمترین زمان نتیجه بگیرند .

3- حساسیت به رنگ تاتو

بسیاری از کسانی که پوست و بدن حساس دارند و نسبت به مواد غذایی، دارو ها و رنگ مو واکنش نشان میدهند ، از قبل اطلاع دارند . در این صورت میتوان قبل از انجام میکرو تست حساسیت انجام داد .

اما گاهی بعد از انجام چنین سال پوست نسبت به رنگ تاتو حساسیت نشان میدهد و این موضوع میتواند به دلیل استفاده از رنگ های بی کیفیت یا به دلیل ایجاد مشکل در سیستم ایمنی بدن باشد.

اکثر این واکنش ها با خارش پوست شروع میشود و کم کم تورم میکند . در بیشتر موارد در صورت عدم توجه به حساسیت ، پوست حالت تاول و برجسته خواهد شد . تنها راه حل برای از بین رفتن این شرایط استفاده از محلول های ریموور ( ترجیحا ریموور های اسیدی ) است.

4- ریزش موی ابرو در اثر تاتو

در صورتی که برای تاتوی ابرو از رنگ های بی کیفیت و درشت ملکول استفاده شود یا تراکم زیاد رنگ در لایه های نادرست پوست ، باعث میشود فولیکول مو ضعیف شده و له مرور زمان رویش موهای ابرو متوقف شود . همچنین گاهی در اثر نفوذ سوزن به لایه نامناسب فولیکول موی ابرو آسیب میبیند . برای جبران این شرایط و بهبود رویش مو ها بهترین روش استفاده از محلول های ریموور است . با این کار هم پیگمنت های رنگی از پوست خارج شده و هم با خونرسانی در دوران بهبود زخم ریموو، فولیکول های مو تحریک شده و مجدد رویش خواهند داشت .